diumenge, 22 de febrer del 2009

Agraiment

Benvolguts bloguistes: Us vull donar les gracies a tots per els anims que em doneu. M'anímeu molt i a mi m'agrada tant la poesia, que encara feu que m'esforci més per fer-les mes boniques.
No dic ben fetes, perqué ja heu pogut llegir més d'una vegada que no he estudiat com les gran escriptores: Mercè Rodoreda, Rosalía de Castro, i tants i tantes que crean uns poemes o noveles, d'acord amb la seva categoría de mestres de les lletres que son. A mi només em surten del cor.
Moltes gràcies per els vostres elogis!
Felicita

1 comentari:

Anònim ha dit...

quant una llegeix les teves poesies veus clarament que surten del cor d'una persona tendre, sensible i aixó fa que ens hi sentim totalment involucrades, és aquest el motiu que fa que ho transmetis a tot el que escrius i que fa que ens agradin tant.

Continua així doncs ho estem esperant!!!

Una abraçada
Mª Assumpció